vrijdag 23 maart 2012

Blossom Nails

Ik heb weer eens wat nieuws gemaakt, en speciaal voor de lente maakte ik bloesem. Altijd is ik door de straat wandel zie ik een mooie bloesemboom, en zoals jullie weten hou ik van roze. Dan zit er maar eens ding op en dat is het maken van:"Blossem Nails". Toen ik deze nagels maakte werd ik helemaal vrolijk, dit komt natuurlijk ook door de lentekriebels. Als ik de zon zo zie schijnen als vandaag en met het lekkere weer buiten MOET ik wel even; fietsen, wandelen, hoola hoopen, zonnen, rennen, huppelen etc. zoals jullie weten staan de lakjes die ik heb gebruikt onderaan deze pagina.
Succes en Veel Plezier!

I've created something new, specially for the spring I've made blossom. Always when I walk in on the streets I see beautiful blossom trees, and as you know I love pink. So now I'm maken this great
:"Blossem Nails". When I made these nails I look forward to the loveley wheater we're going to have the spring, it gives me spring jitters. If I see the Sun and the weather outside I must; cycling, walking, running, hopping around, hoola hoopen, Suns, etc. As you know the polishes that I have used are at the bottom of this page.
Success and have fun!


Step 1
Dit is de makkelijkste stap van allemaal, gewoon je nagels wit lakken. Als jouw lakje niet goed dekt, lak 2 keer of misschien wel meer. LET OP: vergeet de basecoat niet!

This is the easiest step of all, just paint your nails white. If your polish doesn't cover really good lacquer 2 times or maybe more. Caution: do not forget the base coat!

Step 2
Nu maken we de takken van de boom:
- Pak een wit papiertje
- Doe daar een drupje bruine nagellak op
- Maak dan een een verfkwastje 1 basislijn
- Maak uit die basislijn weer een paar lijnen, dit zijn de vertakkingen

Now we create the branches of the tree:
- Grab a white piece of paper
- Do a drop of Brown nail polish on it
- Then make with a paintbrush 1 baseline
- Create from that baseline a few lines, these are the branches


Step 3
Nu maak je de bloesem. Maak donkerroze stippen, dit doe je met een dottingpen, als je die niet hebt kijk dan bij dit artikeltje. Een hele tijd geleden heeft Elise namelijk een filmpje op de blog gezet, dit filmpje laat zien hoe je zelf dottingpennen kan maken.

Now make the blossoms. Make dark pink dots, you can do this with a dottingpen, if you don't have one then look in this article. Elise placed a long time ago a movie on our blog , this movie shows how you can make dottingpens yourself.


Step 4
Bij deze stap doe je precies hetzelfde als bij de vorige stap, alleen nu met de kleur lichtroze. Met deze kleur wordt de nieuwe bloesem bedoelt.

At this step you do exactly the same as in the previous step, only now with the color light pink. This colour stand for the new blossoms.

Step 5
Als je een beetje bent uitgeschoten,
maak dan nog even de randjes schoon met aceton.

If you misplaced some polish, clean the edges with acetone.



The Result:

Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden,
Tot de volgende keer!

I hope you liked this article,
until next time!

With Love,
Nicole



 Essence - 08 Ultimate Pink
 Catrice - 340 Run Forest Run
 Catrice - 160 Sweets For My Sweets
Safari - 56 Looks Like White